środa, 12 czerwca 2013

Muffinki z ciecierzycą (czekoladowe)


Kombinacje alpejskie

Co potrzebowałam?
0,5 kubka ciecierzycy
1,5 kubka mleka
0,5 kubka mąki pszennej
30 g masła
1 łyżeczka proszku do pieczenia
0,5 kubka cukru trzcinowego
1 tabliczka czekolady mlecznej
1 jajko
Dzień wcześniej namoczyć ciecierzycę w 1 kubku wody.
Na następny dzień gotować przez około 25 min.
Zdjąć z ognia, odcedzić i poczekać aż przestygnie.
Następnie blenterem zmiksować ciecierzycę razem z mlekiem na gładką masę. Dodać mąkę, roztopioną z masłem czekoladę, proszek do pieczenia, cukier i jajko. Dobrze wymieszać, powinna powstać dość płynna masa, jak będzie za bardzo gęsta dodać mleka, a jak bardo rzadka to mąki.
Przelać masę do foremek na muffinki. Piec 180 stopniach przez 25- 30 min.


Jestem biedronką- nie myl mnie ze stonką :)

3 komentarze:

  1. Wstyd przyznać, nigdy nie jadłam ciecierzycy ;) Może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ciecierzycę! Chodź pierwszy raz ją jadłam rok temu... Najlepiej najpierw spróbować na słono, a później zacząć kombinować :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy przepis, również nie jadłam jeszcze ciecierzycy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

Przepraszam za weryfikację obrazkową jednak zaatakowali mnie spamerzy i muszę z nimi walczyć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...