czwartek, 14 listopada 2013

Koktajl bananowo- jagodowy


Tak, tak... pomroziłam sobie owoce lata i jak za nim tęsknie robię sobie (raczej nam) różne pyszności przypominające nam wspaniałe chwile minionego lata.

Co potrzebowałam?
2 duże banany
0,5 kubka jagód (mrożonych)
1 opakowanie cukru waniliowego
1 łyżka cukru pudru
1 kubek maślanki

Reszty pewnie się już domyślacie...
Obrać banany ze skórki.
Do miksera włożyć wszystkie składniki, dokładnie zmiksować.
Następnie włożyć do lodówki w celu ochłodzenia.


8 komentarzy:

  1. pyszności , teraz to mi brakuje takich letnich koktajlów z owocami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak niewiele trzeba,żeby obudzić smaki lata, tylko, a może aż deko zapobiegliwości w odpowiednim czasie.
    Nie odmówiłabym tego smakołyku, zwłaszcza,że na bazie maślanki zrobiony, samo zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny koktajl ,z jagodami bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kupię sobie całą zamrażarkę na takie wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odrobina lata w środku listopada :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ale mi się smutno zrobiło, że do następnego lata jeszcze tyyyyle czasu... :( Dobrze, że chociaż mrożone owoce i ich smak przypominają nam te słoneczne dni :))

    OdpowiedzUsuń
  7. aaahh! też mam zapasy, też ma :D zrobię sobie taki na dniach ;)
    pyszne połączenie smaków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak idealny antydepresant na listopadowe szarugi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

Przepraszam za weryfikację obrazkową jednak zaatakowali mnie spamerzy i muszę z nimi walczyć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...