poniedziałek, 8 lipca 2013

Marynowane białe szparagi


No, Kochani, mam do Was pytanko... zostawiliście sobie troszkę smaku szparagów w słoiczkach?

Co potrzebowaliśmy?
0,5 kg małych szparagów białych
2 kubki wody
2,5 łyżki cukru
0,5 kubka octu
2 kulki ziela angielskiego
2 listki laurowe
2 łyżki gorczycy
1 łyżeczka soli

Szparagi obrać, my poprzecinaliśmy ja na pół i włożyliśmy do słoiczka, ale można włożyć całe. Wsypujemy gorczycę.

Wodę zagotować z liśćmi laurowymi, zielem angielskim, solą i cukrem. Jak się zagotuje dodać ocet, poczekać aż się znów zagotuje i zalać słoiczki ze szparagami. Od razu zakręcić i odwrócić do góry dnem aby słoiczki się zassały.

4 komentarze:

  1. takich jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie ;/ a jak patrzę na Twoje to już żałuję !!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam komentarze : ale bym to zjadl... nie lepiej zrobic i wtedy komentowac;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

Przepraszam za weryfikację obrazkową jednak zaatakowali mnie spamerzy i muszę z nimi walczyć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...