poniedziałek, 24 czerwca 2013

Testujemy Rossi.pl

Rossi.pl opisana jako magia wnętrz... pierwszy raz weszłam na stronę, moja reakcja: "oooo jaaa, to chcę i to!". Pełen zachwyt, produkty jakich wcześniej na oczy nie widziałam. Dizajnerskie, przydatne, a do tego wielki wybór! Ciężko się zdecydować co bym najpierw chciała, bo oczywiście wszystkich swoich marzeń na raz nie spełnię (chodzi oczywiście o kwestię finansową). Ale powolutku...
Dostałam od Rossi.pl zestaw upominkowy, drobiazgi, bardzo się ucieszyłam, gdyż takie drobiazgi przydadzą mi się, ułatwiają pracę, no i ładnie wyglądają.
Powolutku zacznę je testować. Przyznam się, że szczypce do szypułek pobiegłam od razu wypróbować, ale o tym napiszę w innym poście :)
Na razie chcę Wam pokazać co będę testowała...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)

Przepraszam za weryfikację obrazkową jednak zaatakowali mnie spamerzy i muszę z nimi walczyć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...