czwartek, 27 lutego 2014

Zupa krem z kalafiora


Co potrzebowałam?
1 duży kalafior
1 średni ziemniak
1 mała cebula
1 łyżka masła
1 kubek mleka
sól morska świeżo mielona
pieprz biały
Ziemniaka obrać i ugotować do miękkości w osolonej wodzie.

W innym garnku ugotować kalafior.

Cebulę obrać i pokroić w kostkę, lekko podsmażyć na maśle.

Jak kalafior i ziemniak będą już miękkie, odcedzić je i włożyć do jednego garnka, dodać cebulkę, zalać mlekiem i doprawić solą i pieprzem. Zmiksować na gładko. Następnie przetrzeć przez drobne sitko.

Przed podaniem podgrzać. Podawać z migdałami lub pestkami dyni.

5 komentarzy:

  1. Smakowicie wygląda, ah jak ja dawno nie robiłam i nie jadłam kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka bialutka, kojarzy mi się z lekkim zimowym puchem. Takie smaczne pożegnanie z zimą

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, biała i wykwintna :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kalorii może mieć porcja takiej zupy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

Przepraszam za weryfikację obrazkową jednak zaatakowali mnie spamerzy i muszę z nimi walczyć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...